19 December 2011 0 Pengomen Terbaik

Kursus Kahwin

ASSALAMMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA...
Aku ingin mencoretkan sesuatu....
Pada suatu hari, aq  membeli susu lembu untuk ku beri minum kpd lembu2 ku..haha...grau je...di sini aq nak melepaskan jemari ku menari,,,so nak mnaip apa aktiviti baru2 nie...ok...aq ngan member2, yana, maizura, dan ridhwan menghadiri 1 kursus...haha...nak tahu kursus apa...??? ok..!! kami menyerttai atau mgikuti kursus pra perkahwinan  pada :
TARIKH
 17/12/2011 dan 18/12/2011 
TEMPAT :
46-1 JALAN ALAM DAMAI 1,
DAMAI 23, ALAM DAMAI,
CHERAS
56000 WILAYAH PERSEKUTUAN KUALA LUMPUR
ANJURAN
DARUSSALAM MANAGEMENT



mklumla umur dah semkin tua so kenala fikir hal rumah tangga nie...grau je
aq pun pelik napa la aq bole terikiut ngan mereka ke kursus kahwin tue...haha....nak kata serius, x juga...mgkn kerna dorang pergi so ikut jak la...tp nak pergi kursus jak, belum lg sedia nak kahwin...
masih muda blum puas enjoy..!!
kalo nak kahwin sekarang, bole juga coz xda masalah...mcm bnyk duit
cuma masalahnya belum ada calon...haha....still dlm proses pencarian...siapala gadis BERTUAH tue ya, yg akn kahwin ngan aq...huhu...ini adalah secebis gmbr yg kitorang snap2 masa kursus tue...hehe




Yana dan Maizura --> Gadis Comel

Ridhwan --> Hansem Boy


siapalah nie...?? kesian sangat...haha


kitorang kursus selama 2 hari tau....penat juga la...hari sabtu dan ahad...hari sabtu tue start pukul 9.00am hingga 7.00pm dan hari ahad 2.00pm hingga 7.00pm so ada 15 jam la...hehe...betul ka aq kira nie...?
memang mbosankan la masa dlm ceramah tue...tapi kan saat-saat mbosankan tue timbul jgk perasaan takut,gembira,gelisah & mcm2 la....bukan apa takut kalo2 ustad tue tnya soalan2 yg ssh nak di jwb...HUH...!!
malu tau kalo x bole jawab nnt orng gelak ka, apa ka...
OK...nak ceta nie...masa dlm kelas tue ada sorang mamat nie, dari segi penampilan memang kelihatan ROCK la katakn....so ustad tue tnya dia 1 soalan tau...hehe....
soalan ustad tue berbunyi sebegini..wah..!!! ""apakah tugas Malaikat Jibril""..?? so mamat rock nie tersengih-sengih manis sambil buat sikap COOL...yg kami nie still tggu jawapannya la...slama 20 saat mcm tue dia mjawab dgn selamba "" ok ustad nanti saya beritahu jawapan esok"" hahahaha....1 kelas gelak smpai sakit perut nak pecah...bukan apa, sebab esok da xda kelas lagi da...mmg dia rock la...huhu....
so ustad tue pun tpkaksa la terima hakikat..xkan dia nak tumbuk plak...hehe...
selesai saja kursus selama 2 hari tue...HUH...memang penat giler sangat2...mcm tgh kerja berat jak...
dan pengacara mjlis tue pun berucap utk buat kali terakhir  utk myatakan masa utk pengambilan
SIJIL PRA PERKHAWINAN....bla...bla....so abis la dan tamat la kursus tersebut....


Dan ini la dia SIJIL PRA PERKHAWINAN TERSEBUT...
Aku merasa bangga ada Sijil...hehe..
Sekarang hanya perlu mencari calon untuk dijadikan isteri...haha....







JANGAN SHY-SHY CAT UNTUK MENGOMEN (^_^)v







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
;