08 October 2011

Cinta Pertama

ASSALAMMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA....
hari ini aq nak mencoretkan sesuatu...hehe
Memang betul lah bahwa cinta pertama sukar utk di lupa...
di mana aq sndiri mengalaminya hingga ke hari ini dan mgkn utk slamanya....
ntahla....aq pun x tau  mgapa  kadang kala aq rasa rindukan dia bila sepi mlanda saat aq sndiri
yang aku pelik,,,masa aku dan dia, tak pernah pun mgukir apa-apa kenangan indah 
mau pun kenangan manis utk tatapan di masa akn dtng....
Tp entah mgapa dia masih berada dalam ingatan, dari dulu hingga kini masih segar terbayang raut wajahnya serta senyuman yg pernah dia lemparkan kepadaku ketika dulu....
apa yg malangnya masa aq bercinta ngan dia dulu x la bertahun2 pun cuma seminggu jak....hahaha.....
Mmg lucu kalo ingat masa 2....nak jumpa pun malu2...takut la...nak bcakap pun kena tulis ayat dulu dlm kertas pastu nak hafal....mklumla supaya semua jln lancar....hehe....kirim-kirim surat, tulisan x cantik koyak pastu buat semula smpaila rasa puas hati...bila siap sembur minyak wangi atau pun bedak supaya harum la katakan....zaman skrg da xda lg sistem surat2 nie....moden la katakn.....Rindu saat itu.
pernah jg skali skala terserempak atau terjumpa dgn dia,,,tp x bertegur pun meski dgn hye apa kabar..?
hahaha......pelik...pelik....
sejujurnya mmg aq malu bila terserempak dgn dia....ntahla.....
lg pun dia nie mmg cntik...bagi pandangan aku la, ntah la kalo org lain...hehe
taraf kehidupan aq dgn dia jauh beza dari semua aspek, mgkn sbb ini la mgapa aq takut,segan, malu...apa lg ek...hm....apa2 la...
kalo nak digandingan aq dgn dia seperti mgandingkan pokok kelapa dgn lalang...haha...bole ka tue..??
tp aq terpikir best jgk pernah bcinta dgn dia walaupun x lama, x kenal lebih rapat, xda kenangan indah & apa2 la....kerana dan sebab..?? 
Dia wanita pertama yang hadir dalam hatiku
Dia menjadi lambang cinta pertamaku
 Aku mempunyai cinta pertama
Dapat mempelajari apa erti cinta atau pun rindu
 Fikir-fikir dulu apa lagi...hahaha...
hehe....okeh la xnak ceta panjang2 la...mcm nak buat novel plak...
tp apa pun jika ada kesempatan yg mgizinkan utk aq bjumpa atau terjumpa dgn dia ingin sekali aq mgatakn "TERIMA KASIH"...tu pun kalo terungkap..haha....
smpi sini saja la coretan isi hati ku tentang CINTA PERTAMAKU...hehe..
bye...bye.......................


JANGAN SHY-SHY CAT UNTUK MENGOMEN (^_^)v

Comments
0 Comments

0 Pengomen Terbaik:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda DI Sini







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
;