15 February 2012

kupu-kupu malam

Di sini aku melepaskan jemari menari dan ingin mencoret ckit apa yg 
d maksudkn dgn kupu2 mlm...
aq mgenali seseorang wanita mlalui laman sosial...
dlm 4 hari saja kami bkenal lalu aq mgajak dia utk bjumpa d satu tmpt
selepas saat itu kami mjadi rapat semacam sdh bkenal 10 tahun...hehe
malam2 aq telefon dan sms dia...
entah mgapa perasaan rindu tiba2 ada utk dia
x fhm la...jatuh cinta kot....
TAPI...smakin aq mgejar,smakin jauh utk mcapai...
bila siang menjelang seakan kami x pernah kenal bkn apa, dia hilang....
mksdnya.."kalo aq kol or sms dia mesti no respon...kesian kan...??
tp bila mlm,paling tepat selepas pukul 12 tengah malam mesti dia timbul....mcm CHIPSMORE...haha
mmg sakit hati jgk tp apa bole buat aq bukan sapa2 pun nak mlarang dia utk buat mcm tu...
kalo korang fhm bagaimana perasaan tue so msti la korang tau....SAKIT....
yg peliknya bila aq tanya dia...dia mesti akan jawab mcm nie...
Busy la buat assigment
Telefon dalam bag x dgr
Tadi jalan kuar dgn kwn
Tadi ada klas
Macam-macam la....
""betul nie....aq x pandai nak mnipu,,ini lah orang kalo kita jujur mesti orang x percaya"" ok ini AYAT yg dia akan ckp ngan aq.....mmg la sukar nak pcaya...tp aq tetap juga nak cuba pcaya meskipun terasa sakit dlm jiwa....hm....buat bodoh jak la.....
pernah juga aq terfikir nak mghilang diri utk mlupaknnya dlm kata lain pura2 x pernah kenal la....tp dia akan muncul utk btanya....hati ku kembali lemah......tp aq pasti aq xkan mampu utk bertahan lama kerna aq juga ada perassan sedih,tersiksa, merana & mcm2la...suatu hari nanti aq akan pergi juga dlm dunia mgenalimu....aq x ingin seseorang yg di sisi seperti KUPU-KUPU MALAM...."bila siang menghilang,,,dan malam menjelang"....
aku cuba untuk memahami keadaannya tp aku tewas di belenggui keadaan persekitaran....
cubala dia memahami ku yg kesepian walaupun sedikit, 
yg sentiasa "menanti kehadirannya di waktu siang"....




JANGAN SHY-SHY CAT UNTUK MENGOMEN (^_^)v

Comments
0 Comments

0 Pengomen Terbaik:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda DI Sini







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
;