01 March 2012

Malam



Untuk malam ini
Aku  tak bisa mengerti
Aku tak bisa untuk menerusi
aku tak bisa untuk bermimpi
aku tak tahu... 

cinta kau anggap sampah
cinta tidak bermakna
cinta telah dia rampas
cinta musnah..

aku turuti jawabku
aku turuti bukan mahuku
aku turuti kesepianmu

aku tak pernah meramas bunga cintamu
aku tak pernah meramas isi hatimu
aku tak pernah meramas keinginan untukmu

cukup malam ini berlabuh
cukup malam ini aku begini
cukup malam ini dengan sedihku
cukup malam ini ku jadi patung mu

aku tak layak untukmu
aku mudah untuk berasa
aku mudah untuk tersikssa
aku mudah untuk tersendiri

aku cintaimu kekasih...

JANGAN SHY-SHY CAT UNTUK MENGOMEN (^_^)v

Comments
1 Comments

1 Pengomen Terbaik:

poohrist said... BALAS

berpuitis ye..
setiap yang belaku ada hikmah nya.

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda DI Sini







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
;