21 April 2012

Aku Tekanan




Assalammualaikum dan salam sejahtera

Dah seminggu rasanya tak update blog yang tak seberapa nie. bukan apa, dalam beberapa minggu nie aku di landa taufan kesibukan dengan kerja yang banyak dan sangat2 banyak. 


Habis kerja jer terus tidur, bangun tidur jer terus pergi kerja...hahaha...bagaikan hidup ini tiada keistimewaannya...huhu...maklum lah penat..!! Alangkah indahnya ada orang yang sudi tolong urut badanku  nie...hahaha...mencarut

Baru2 nie di tambah lagi dengan masalah peribadi yang membuat otak runsing dan perassan yang asyik tak menentu disebabkan aku telah bergaduh dengan rakan sekerja. memang hati membara kemarahan dengan dia, nasiblah dia perempuan kalau lelaki, dah lama aku bantai. Aku kena tampar....!! hehehe


Sebenarnya sebelum bergaduh tue, aku dengan dia tengah bergurau senda, alah biasa lah kawan2 kan main2 tetapi tanpa disedari dia tiba2 tamparnya aku. Kalau pelahan tak pelah, aku boleh terima. Ini tidak satu kerja boleh dengar bunyi tamparan tue. pastu member2 yang lain gelak kat aku plak...haha...memang tak patut. 

Sebelum nie dia selalu juga tampar2 aku tapi lemah lembut. aku pun tak tahu mengapa dia suka main tampar2 dengan aku ??? tapi ini kali memang meletup macam bom tamparnya, adakah dia sengaja atau pun tak tersengaja ??? Apa lagi dengan perasaan yang marah maka keluar la ayat perkataan yang tidak menyenangkan (maki hamun) pedulilah dia. Main2 juga, tapi berpadah-padah lah. Hari ini adalah hari keempat sudah aku dengan dia tak bertegur. huhu


Selagi dia tidak minta maaf dengan aku, sampai bila2 pun aku tak kan tegur dia. Dah tahu kesalahan tue berpunca dengan dia, minta maaflah, ini tidak buat bodoh jer..eh geram sangat2. tunggu jer la dalam beberapa hari nie macam mana keadaannya..hmm..Dah la stress dengan kerja yang banyak ditambah lagi dengan hal yang merunsingkan..aduhai !! tekanan hidup cam nie...

Rasanya dah tiba masanya nak tidur, dah pukul 1.05 am. harap2 esok hidupku ceria seperti sebelum nie. aku lelaki kena berjiwa kuat dan yang paling penting kena bersikap COOL...piwweeettt ! haha...Owh yer... sebelum tidur aku kena dengar lagu dulu, baru boleh tidur dengan lena. malam nie aku di temankan dengan lagu kak ziana zain - Putus Terpaksa ( salah satu lagu favourite ku ) huhu...


Dengan ini aku mengakhiri kata dengan ucapan assalammualaikum dan 
selamat pagi ( sebab sudah pagi )..tidur....zzzz...tidur...zzzz



JANGAN SHY-SHY CAT UNTUK MENGOMEN (^_^)v

Comments
0 Comments

0 Pengomen Terbaik:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda DI Sini







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
;