03 June 2012

Hatiku Membeku Akibat Tertawan



Terpegun, tercengang, terkejut, terdiam dan terpaku itulah reaksi yang aku alami tadi pagi saat melihat dia, gadis comel idaman kalbu seakan tidak percaya dia berpenampilan sebegitu. 

Pink, kasut chuck taylor , seluar pendek, baju T-shirt, handbag dan free hairstyle wah...!! memang nampak comel sangat. "MY FAVOURITE GIRL". Hehe...Ya ker nie ?  Hmm lantaklah !

Jantungku berdegup deras, darah mengalir pantas, tapak tangan menjadi sejuk, hati seperti di ramas, perut rasa memulas, arrgghhh.... apa kes dengan aku nie...! Haha....

Niat hati mahu saja aku peluk, pandang lama-lama dan ingin saja dia berada di hadapan mataku, kekal macam patung. Haha.... 

Tapi aku tahu itu tidak mungkin berlaku punya la, sebab aku masih waras dan tahu aku bukan ada kuasa macam sailormoon pun. Ok takde kaitan! Lupakan... 

Tetapi, tidak salah kalau kita berangan-angan andai angan-angan itu bisa membuat kita gembira. Betul tak ? Hehe...Apa ! salah...ok, da tahu pun mesti awak nak jawab salah...ok terima kasih..tetibe ! 

Kenapalah aku tidak terdetik tadi ambil gambar dia untuk tatapan setiap hari, kenapalah tidak terfikir. Saat dia berlalu pergi baru terfikir, menyesal rasa jiwa. 

Serasa macam tak ingin jer biarkan dia berlalu pergi, hendak menghalang tapi tidak berdaya, hendak bersuara tapi tidak punya kuasa,  namun apakan daya dia bukan milik ku. Sedihnya....haha

Apa yang kelakarnya, aku macam tak tentu arah sejak dia berlalu pergi, seakan kehilangan sesuatu yang sangat berharga, otak bercelaru, tersenyum sendiri, kesana kesini, yang pasti semua tindakkan di luar kawalan.

Mahu saja aku katakan terus kepadanya "awak comel sangat berpenampilan begini" Hahaha. Tapi ketakutan dan  rasa malu menguasaiku namun aku tetap katakan juga tapi melalui telefon. 

Lega rasanya bila meluahkan sesuatu yang terpendam dalam hati, kalau dibiarkan dan dipendam nanti berkulat pula.

Berharap sangat dapat melihat lagi dia akan berpenampilan begitu. Bukannya apa, cuma memang minat giler dengan awek penampilan ala-ala awek chuck taylor nie, geram sangat. Hahaha....

Okay ini cerita mengarut! jangan baca, buat rugi sahaja dan membuang masa....!!! Tapi kalau sudah baca ayat ni bermakna awak sudah baca dari atas sampailah jumpa ayat ni....kan...kan... Hahaha Ketawa lagi...Kbai...zzz


JANGAN SHY-SHY CAT UNTUK MENGOMEN (^_^)v

Comments
0 Comments

0 Pengomen Terbaik:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda DI Sini







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
;